sweetareyou

Alla inlägg under juni 2010

Av Ida Håkansson - 24 juni 2010 22:05

Hejsan alla bloggare och bloggläsare.Imorron är det midsommarafton tror jag de heter  .Jag ska vara i stugan med familjen och kompisar. Vi ska skratta som bara den. Ska vara inne mer på bloggen och ska ha dag 1,2, och 3 denna helg. Kan skriva om vad jag ska skriva om alla dagarna.

Imorron ska jag skriva om dagen och hur det var i vattnet sammt luften och maten sammt lite vad vi gjorde och pratat om.

Lördag ska jag skriva om dagen och lägga ut en bild på alla sammt stugan.

Söndag ska jag skriva om vad jag ska göra och om match träningen.

Just nu lyssnar jag på spotify. Det är just nu Muse med Supermassive black hole.Chatta också med Alice Linnel fast vet int vad jag ska skriva om hihi  .

Släng hjärna in en kommentar så är du en ängel   




Puss(L)Ida

Av Ida Håkansson - 17 juni 2010 21:29

Hej alla bloggare/bloggläsare.Imorron vid typ 12.30-13 ska jag till Hudik för att vi ska på hudikcup.Nyss så kom Jennifers pappa förbi med Nathus och Jessie(Stavning) och då sa han att Nathus hade gått in i brevlådan så att vår brevlåda är nu sönder!Höll på att garva ihjäll miig!Stakars Nathus som inte såg vår Röda brevlåda(Oragna)(stavning).





Puss(L) Ida

Av Ida Håkansson - 17 juni 2010 15:45

Hej alla bloggare/blogg läsare.Idag har jag varit med på vattenkrig och nu darrar jag som en chihaha(stavning).Nu ska jag kanske ring Jennifer men innan ska jag ta lite mat ska tbx till hk-vallen vid 16.50 elr senare.Nu kommer en bild på värdens bästa klass saknar alla(nästan).Bild kommer!



puss(L)Ida

Av Ida Håkansson - 16 juni 2010 21:12

Hejsan alla bloggare/blogg läsare.Vad gör alla nu??Idag har det inte hänt så mkt va på fotbollskolan och har varit med värden bästa jenny!Vi har garvatt shit mkt!!



Men nu vet ja int va ja ska gö nu så hejdå tyvär puss(L) från Ida

Av Ida Håkansson - 16 juni 2010 21:01

Kom inte på rubrik så den heter (Dagen<3) Idag har jag vart med jenny igen vi garvade igäll oss.Älskar hon som bara denn! Adda miig på msn ida.h98@hotmail.com och bdb @sweetisen98 skicka bilder på er via msn!<


Kommentera gärna puss o kram Ida<3

Av Ida Håkansson - 15 juni 2010 22:00

Hej snart måste jag ): gå och lägga miig ): Ska nämligen upp kl.7.45 imorron typ för att 9 ska jag vara med några kompisar (: Saknar piss mkt tex vanessa Nordensson,Jennifer Strömqvist,Josefin Andersson,Michaela Andersson,Anna Lundqvist,Amanda Hamrin,Sophie Eriksson,Johanna Skånvik,Sofie Axelborn,Sara Johansson,Felicia Nordsten,Elin Schenats mm.Flera lämmnar miig till hösten saknar er nu!!!



                                              Puss och Kram från Ida<333

Av Ida Håkansson - 15 juni 2010 21:51

Elsa Borggren Förlåt menar Elga/Älga Borggren :P .Jag älskar dig över gela mitt hjärta.Du är en av dom bästa som har hänt miig!Du är en ängel utan vingar.Du är miin syster miitt allt.Jag kan inte beskriva dig med fler ord men ialla fall med minst tre ord JagÄlskar DigMiinSyster DuÄrBäst!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333333333333   Bild på dig i våras typ fredagen inan skolavslutningen!Saknar dig som fan!!!<3333 ILY<3♥(L)

Av Ida Håkansson - 15 juni 2010 21:32

         Vanessa Det är anndra gånger på miin blogg som jag skriver om dig fast nu med en bild!Jag hoppas att du kommenterr och att anndra också gör det!Men nu kommer ialla fall texten!

                                               Vanessa Nordensson<3


Du är miin sockersötavadd och jag diin sockersötaapa.Du är helan och jag är halvan.Du är glassen och jag marengerna.Du är artisten och jag är musiken.

Du en del av mitt hjärta.Du har en stor betydelse för miig!Du är bäst,du är sötast,du är snällast och du är miin syster.Kan beskriva dig med fler ord men det skulle ta ora tal så jag säger en meningsom blir understruken!




Vanessa Nordensson Jag älskar dig du är miin sockersötavadd jag vill och kommer alltid vara diin vän och du fiin alltid i mitt hjärta tre ord ILove YouMySister YouAreInMyHeart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333333333333333333333333333 Ily so mutch!!!!

Blogg värde

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Omröstning

Ska jag ha dagens outfit?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards