sweetareyou

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Ida Håkansson - 24 juni 2010 22:15

                                                  Alice



Alice du är en ängel från novan,du är en ängel utan vingar men du har en gloria som inte synns.

Alice du är som miin syster du är värdens shystaste(stavning)Kompis i värden hoppas du läser detta in lägg.

Vi är som pool och vatten,blommor och vatten,sol och himmel,strand och sjö/hav,stan/birsta och affärer sammt myk mer.

Utan diig skulle jag int kunna leva!

Vill inte att vi ska splittras!




Längtar tills på Söndag då vi ska sova hoss diig!<33




Kram(L) Ida

Av Ida Håkansson - 24 juni 2010 22:05

Hejsan alla bloggare och bloggläsare.Imorron är det midsommarafton tror jag de heter  .Jag ska vara i stugan med familjen och kompisar. Vi ska skratta som bara den. Ska vara inne mer på bloggen och ska ha dag 1,2, och 3 denna helg. Kan skriva om vad jag ska skriva om alla dagarna.

Imorron ska jag skriva om dagen och hur det var i vattnet sammt luften och maten sammt lite vad vi gjorde och pratat om.

Lördag ska jag skriva om dagen och lägga ut en bild på alla sammt stugan.

Söndag ska jag skriva om vad jag ska göra och om match träningen.

Just nu lyssnar jag på spotify. Det är just nu Muse med Supermassive black hole.Chatta också med Alice Linnel fast vet int vad jag ska skriva om hihi  .

Släng hjärna in en kommentar så är du en ängel   




Puss(L)Ida

Tidigare månad - Senare månad

Blogg värde

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Omröstning

Ska jag ha dagens outfit?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Vad är det?

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards